۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

بهرام مشیری

زندگینامه بهرام مشیری

بهرام مشیری در سال 1970 میلادی به امریکا سفر نمود.  وی دارای مدرک فوق لیسانس در علوم مواد و مهندسی شیمی از دانشگاه Catholic University of America می باشد. قبل از انقلاب اسلامی ایران, بهرام مشیری در ارتش فعالیت نموده و با توجه به اشتیاق و علاقه شدید به تاریخ  و فرهنگ ایران, به مطالعات عالی در این زمینه نیز ادامه داد. در حال حاظر برنامه های ایشان از طریق رادیو, تلویزیون, و اینترنت در اختیار دوستان قرار می گیرد.
 
در یکی از کتاب های خود "از آتن تا هیروشیما", بهرام مشیری به کشف پدیده فیزیک اتومی و دلالت بر مصیبت های وارده در هیروشیما و ناکازاکی می پردازد. وی در حال انتشار و تکمیل کتاب دیگری بنام "دو مصیبت, دو بازتاب "Two Disasters, Two Reflection"  می باشد که به بررسی جنگ های مغول و عرب در ایران و بازتاب آنان در دنیای کنونی می پردازد.



هر چی سعی کردم که قسمت های کامل از برنامه های "سرزمین جاوید" بهرام مشیری رو پیدا کنم نشد. جالب اینکه تنها سایتی که التراسرف باز نمیکنه، سایت بهرام مشیری است!! شاید آمریکا با این محقق ایرانی که تمام تلاش هایش برای بیدار کردن ایرانیان و برگردندان این سرزمین به جایگاه قبلیش است مشکل داره!! شاید بتونید سایت رو با یک سایت پروکسی باز کنید.
این کلیپ ها برنامه های کامل ایشان نیست و قسمت های انتخابی و بریده شده و سلیقه ای از سخنانشون است. این ماجرای انتخابات باعث شد که مردم کم کم به وجود وی پی ببرند و برنامه هاش رو دنبال کنند. این کلیپ ها بیشترشون برای بعد از انتخابات است. در نهایت اگر خواستید برنامه های بهرام مشیری رو به صورت کامل داشته باشید، میتونید آنها رو از سایت ایشان بخرید.   

ویدیو کلیپ های بهرام مشیری









 می توانید برنامه های بهرام مشیری را به صورت زنده در اینجا تماشا کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر